Southtyrol.Gaming - Forum: Livestreaming auf twitch.tv & ESL
Benutzername:    Passwort:     
Teamspekserver
Der Smash Gaming Cla...
Wos zockt es grod
Castle Clash
Counter-Strike: Glob...
jo battlefield 4 holt;)
sehr geil :) beim nÃ...
brugganator de frog ...
Wea kaftrn olls in n...
danke firs posten:)
Leute bitte des INS ...
Teamspeak³
Auch Gamer MÜSSEN essen.
Battlefield Heroes
Path of Exile Free to play Hack ...
Dota 2 und Keys
Southtyrol.Gaming

Thema ansehen
 Thema drucken
Livestreaming auf twitch.tv & ESL
zortem
Servus an olle!

Bin vor kurzn af enkre Seite gstoaßn.

A Kolleg und i wern iatz longsom, longsom unfongen Live zu streamen. (jo !!! in südtirol geat sell aGrin)

wenn as amo vorbeischaugn welt : http://www.twitch.tv/zortem

kurz zur Vorgeschichte:

do Kolleg und i sein Hardcore Zocka..... mir spieln schon seit Johre ollohond Games mitanond
und se teilweise a ziemlich erfolgreich.
im Laufe der Zeit sein a poor weitere Leit dozua kemm und mittlerweile seinmo recht a netto haufn......

A Liste mit exzessiv gezockta Spiele : WoW, Aion, D3, GW2, Gw1, RoM, Rift, Tera, Starcraft, PoE, Swtor, LoL, FFXIV, Cod Mw3, Bf3, Cod Bo2,

Mir sein brutal competitiva Zocker und spieln eig. in jeden Game intensiv PvP.

Und iatz zur eig. Froge: mir suichatn no Südtirola Gamer für ESL (Games: LoL ; CoD & evtl. WoW oder für Skyrim Online wos 2014 erscheint).
Mir warn evtl. a bereit mit Southtyrol.gaming zomme zi orbatn Smile.

Weiters werd no a LiveStreamer gsuicht!!!! (egal welcha Games, Uploadbondbreite fa 1,5 mb/s als VorraussetzungWink).

Kontakt:
Email: zortemk@gmail.com
ts3: ts3-042.lan4play.de:1106
www.twitch.tv/zortem

EvilPotato
I tat mol gern wissen wia men an upload von 1.5 mb kreg?

i hon a 20 mega leitung (maximum iberhaupt in lana und umgebung) und sem kreg i an upload von 1 mb zom und mit 1mb konnsch sou guat wia gor nix streamen (wenn bissl a qualität willsch ohne dasses stockt), also werts mit 1,5 mb a nit unbedingt besser ausschaugen oder teischts mie?

Anschunsten konn i dorzua nit viel sogen. Kenn kaum leit wos die meisten glisteten Spiele iberhaupt zocken.

WoW gibs natürlich einige, ober hel sein weit weg von competitive.

Bei Dota 2 tat i mit ober sell isch jo nit glistet Wink

Anschunsten wer mor af jedenfoll bf4 bissl esl zocken ober a nit ibertrieben competitive

http://www.southtyrol-gaming.com
zortem
Osch recht mit 1Mb/s Upload konsch net streamen. (zumindest la mit niedrigo Quali, und a bissl upload brauchsch zi zockn a....)

In Südtirol mehr wie 1,5 Upload zi kriagn isch la meiglich übo Glasfaser odo wias i hon übo SAT. (6Mb/s UploadSmile)

Wegn ESL: mir sein iatz a net übotriebn guit. Es geat sowieso leit wenn man sich longsom (mit training usw.) sem hinorbaitit.

Gruß
Zortem

Springe ins Forum:
Login
Benutzername

Passwort

Passwort vergessen?
Um ein neues Passwort anzufordern klicke hier.
Ereignisse
« Juni 2025 »
Mo Di Mi Do Fr Sa So
                   1 
 2  3  4  5  6  7  8 
 9 10 11 12 13 14 15 
16 17 18 19 20 21 22 
23 24 25 26 27 28 29 
30                   
Shoutbox
You must login to post a message.

30.10.2014 um 20:50
ebm net... war sott Grin

11.10.2014 um 12:15
hot von enk kuaner admin rechte? hel wermor enk a poor verpassn dasses die leit von channel kicken kennts

11.10.2014 um 00:49
Es war glabi irgndwos zi tian dass man do trolle drausholtit. i woas net muss sich donn do administrator vm server mit auseinondosetzn Smile

11.10.2014 um 00:45
hey leute mir hom grod probleme af teamspeak, irgndwelche deitschn kecksn uma homs gschofft dass mir itz gebanned sein fi 20 min wegn zu viele complains

25.09.2014 um 23:37
hel bezweifel i stork!

25.09.2014 um 22:17
zockt do a jemand warrock??

05.04.2014 um 11:52
bin gonz zufrieden jo

03.04.2014 um 21:03
ma net letz... bisch sischt zufriedn? weil i bin a olleweil ban suachn^^ will gian meine 2 mega leitung tunen xD

Mitglieder Umfrage
Es wurden keine Umfragen erstellt.
Mitglieder Online
Gäste Online: 14

Mitglieder Online: 0

Mitglieder insgesamt: 177
Neuestes Mitglied: iqyge

© Southtyrol.Gaming made with Love by exinet