A Kolleg und i wern iatz longsom, longsom unfongen Live zu streamen. (jo !!! in südtirol geat sell a)
wenn as amo vorbeischaugn welt : http://www.twitch.tv/zortem
kurz zur Vorgeschichte:
do Kolleg und i sein Hardcore Zocka..... mir spieln schon seit Johre ollohond Games mitanond
und se teilweise a ziemlich erfolgreich.
im Laufe der Zeit sein a poor weitere Leit dozua kemm und mittlerweile seinmo recht a netto haufn......
A Liste mit exzessiv gezockta Spiele : WoW, Aion, D3, GW2, Gw1, RoM, Rift, Tera, Starcraft, PoE, Swtor, LoL, FFXIV, Cod Mw3, Bf3, Cod Bo2,
Mir sein brutal competitiva Zocker und spieln eig. in jeden Game intensiv PvP.
Und iatz zur eig. Froge: mir suichatn no Südtirola Gamer für ESL (Games: LoL ; CoD & evtl. WoW oder für Skyrim Online wos 2014 erscheint).
Mir warn evtl. a bereit mit Southtyrol.gaming zomme zi orbatn .
Weiters werd no a LiveStreamer gsuicht!!!! (egal welcha Games, Uploadbondbreite fa 1,5 mb/s als Vorraussetzung).
I tat mol gern wissen wia men an upload von 1.5 mb kreg?
i hon a 20 mega leitung (maximum iberhaupt in lana und umgebung) und sem kreg i an upload von 1 mb zom und mit 1mb konnsch sou guat wia gor nix streamen (wenn bissl a qualität willsch ohne dasses stockt), also werts mit 1,5 mb a nit unbedingt besser ausschaugen oder teischts mie?
Anschunsten konn i dorzua nit viel sogen. Kenn kaum leit wos die meisten glisteten Spiele iberhaupt zocken.
WoW gibs natürlich einige, ober hel sein weit weg von competitive.
Bei Dota 2 tat i mit ober sell isch jo nit glistet
Anschunsten wer mor af jedenfoll bf4 bissl esl zocken ober a nit ibertrieben competitive
hey leute mir hom grod probleme af teamspeak, irgndwelche deitschn kecksn uma homs gschofft dass mir itz gebanned sein fi 20 min wegn zu viele complains